HEALTH


HEALTH


Στο HEALTH CENTER του Fitness Lab πιστεύουμε ότι στη δύσκολη διαδρομή για να φθάσουμε στον προορισμό της ευζωίας, ο σταθμός της υγείας ειναι ο πιο σημαντικός. Με προγράμματα που στοχεύουν στην σωστή αθλητική διατροφή, στην μέγιστη δυνατή απώλεια βάρους και στην διατήρηση του, θα σας μάθουμε να τρώτε υγιεινά να γυμνάζεστε σωστά και να ζείτε καλύτερα.


ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

NUTRITION

Ο ανθρώπινος οργανισμός για να μπορέσει να συντηρηθεί και να επιτελέσει τις βασικές του λειτουργίες απαιτεί τη λήψη τροφής. Μια σωστή ισορροπημένη διατροφή μας δίνει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός μας. Τα βασικά θρεπτικά συστατικά (υδατάνθρακες, λίπη, πρωτεΐνες, ιχνοστοιχεία, μέταλλα, βιταμίνες και νερό) βοηθάνε στην κατασκευή και επισκευή των ιστών του ανθρώπινου σώματος και ρυθμίζουν τις διάφορες λειτουργίες του οργανισμού.


BODY FAT MEASURE

Η μέτρηση του ποσοστού λίπους είναι μια ειδική μέτρηση και θα πρέπει να γίνεται από ειδικό και εκπαιδευμένο προσωπικό. Η εκτίμηση του λίπους βοηθάει στον προσδιορισμό ενός υγιούς επιπέδου βάρους και στο σχεδιασμό σωστού διαιτολογίου και προγράμματος άσκησης. Στο γυμναστήριο μας χρησιμοποιούμε τη μέθοδο της βιο-ηλεκτρικής αντίστασης (ΤΑΝΙΤΑ). Η μέτρηση αυτή δείχνει εκτός από το ποσοστό του λίπους, το ποσοστό των μυών και του νερού στο σώμα.


DETOX

Η αποτοξίνωση δεν είναι απαραίτητο να βασίζεται στον αποκλεισμό διατροφικών ομάδων. Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι ικανός να καθαρίζει τις τοξίνες με φυσιολογικές αντιδράσεις, όπως ο ιδρώτας, τα ούρα, και η εντερική δραστηριότητα. Ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο με ποικιλία τροφίμων, συνέπεια, εγκράτεια και μέτρο είναι το κλειδί για την υγεία.


SPORTS NUTRITION

Η διατροφή αποτελεί το κλειδί για την υγεία του αθλητή ή ασκούμενου, αλλά και για τη μέγιστη απόδοσή του. Ένας αθλητής, ή κάποιος που ασκείται και προπονείται συστηματικά, έχει αυξημένες ανάγκες σε θερμίδες και θρεπτικά συστατικά. Σημαντικό ρόλο παίζει η επαρκής πρόσληψη ενέργειας (θερμίδες), η οποία πρέπει να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες του αθλητή σε καθημερινή βάση. Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για τη φυσική ανάπτυξη των μυών. Επίσης μεγάλη σημασία δίνεται στα γεύματα που καταναλώνει ο αθλητής / ασκούμενος πριν, κατά την διάρκεια και μετά την προπόνηση.


WEIGHT CONTROL

Τα σωματικό βάρος μπορεί να ελεγχθεί μόνο όταν οι διατροφικές συνήθειες είναι σωστές, ισορροπημένες και χωρίς υπερβολές. Δεν υπάρχουν καλές και κακές τροφές αλλά καλές και κακές συνήθειες. Το αυξημένο σωματικό βάρος επηρεάζει την υγεία μας και έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να παρουσιαστούν κάποιες παθήσεις όπως χοληστερίνη, τριγλυκερίδια, Αρτηριακή πίεση, Διαβήτης τύπου ΙΙ κλπ.


BODY MAINTENANCE

Η διατήρηση του σωματικού βάρους είναι πολύ σημαντική. Για να έχει επιτυχία η διατήρηση του βάρους χρειάζεται ν’ ακολουθούμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, χωρίς να παραλείπουμε τη φυσική δραστηριότητα, σταθερά γεύματα και να έχουμε σωστή διαχείριση σε καταστάσεις στρες.


WEIGHT LOSS

Η απώλεια βάρους πρέπει να γίνεται σταδιακά. Η γρήγορη απώλεια βάρους (2-4 κιλά ανά εβδομάδα) προκαλεί απώλεια μυϊκής μάζας, η οποία είναι απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία του σώματος. Επίσης οι μύες αποτελούνται κατά 70% από νερό και ζυγίζουν περισσότερο σε σύγκριση με τον ίδιο όγκο λίπους που είναι πιο ελαφρύ. Όταν χάνονται πολλά κιλά σε μικρό χρονικό διάστημα, διασπάται η μυϊκή μάζα και αποβάλλεται το νερό, δηλαδή χάνουμε υγρά και όχι λίπος.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Powered byARForms   (Unlicensed)